Naantalin ja Raision vihreät

Naantalin seudun vihreät kehittää yhteistyötään Raision vihreiden kanssa. Yhteistyö jatkuu näillä näkymin aikakin kunnallisvaaleihin asti. Jäsenmäärämme on mukavasti nousussa varmaan suurelta osin Pekka Haaviston onnistuneen kampanjan ansiosta. Raisiossa maksaneita jäseniä on nyt kymmenen ja Naantalissa tuplasti sen verran.

Mikäli vihreät asiat ovat sinulle tärkeitä ja olet kiinnostunut paikallistason toiminnasta, olet lämpimästi tervetullut mukaan! Paikallisella tasolla voidaaan vaikuttaa oman lähiympäristön asioihin. Ajattele globaalisti – toimi paikallisesti! Kokoonnumme yleensä kerran kuussa, ja olet tervetullut myös kokouksiimme.

Kevätkokouksessa 25.4. valittiin edustajat piirikokoukseen Paimioon 28.4. ja suunniteltiin kunnallisvaalikampanjaa. Osallistumme ainakin Naantalin Unikeon kesteihin ja Raisio-päivän tapahtumiin. Kansanedustajavierailukin on tulossa elokuussa ja muutakin ohjelmaa kehitellään. Mahdollisesti saamme myös ympäristöministeri Ville Niinistön käymään paikkaseudulla. Tule mukaan tai ainakin keskustelemaan! Voit myös lähettää meille sähköpostia seuraaviin osoitteisiin:

pj. Jarkko Kanerva jarkko.kanerva(at)naantali.fi,
vpj. Leena Haanpää haanpleena(at)gmail.com,
siht. Pirjo Turunen pirjotur(at)mail.com ja
rahastonhoitaja Ilona Lilja-Kurkela ilona.lilja(at)gmail.com

Hallitus 2012: pj. Jarkko Kanerva (Naantali), vpj. Leena Haanpää (Naantali), siht. Pirjo Turunen (Raisio), taloudenhoitaja Ilona Lilja-Kurkela (Naantali). Muut jäsenet: Henna Junttila, Kaarina Kanerva, varajäsenet Paul Brück ja Tutta Uurasmaa.