Naantalin vihreät pitivät syyskokouksensa tiistaina. Kokouksessa hyväksyttiin vuoden 2019 toimintasuunnitelma sekä talousarvio. Naantalin vihreiden poliittinen toiminta on ollut vireää ja jäsenmäärä on kasvanut 2018, tavoitteena on jatkaa samaa kehitystä myös tulevana vuonna.

Hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi valittiin eduskuntavaaliehdokas Saija Porramo. ”On suuri ilo ja kunnia tulla valituksi puheenjohtajaksi. Naantalin vihreillä on hyvä yhteistyöhenki ja toisiaan kuunteleva ilmapiiri. Tiedonkulkua valtuustoryhmän ja yhdistyksen välillä ylläpidetään edelleen aktiivisesti, jotta jäsenten näkemykset välittyisivät päätöksentekoon saakka.” Saija Porramo sanoo.

Nykyisestä hallituksesta jatkavat myös ensi vuonna Mirva Maine, Aino Haakana ja Eero Myrskykari. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin Hanna Erjanti, Jyrki Heino, Elina Mälkiä ja Jasper Wilenius.
Hallituksen kokoukset pidetään lähtökohtaisesti kaupungintalolla noin kerran kuussa ja ne ovat kaikille avoimia.

Saija Porramo